188

Klub

Mi történik, mikor baj esetén hívja a 188-at?

Mi történik, mikor baj esetén hívja a 188-at?

Mi történik, mikor baj esetén hívja a 188-at?

Miután a szükséges óvintézkedéseket megtette, vagyis lehúzódott az út jobb oldalára, hogy ne akadályozza a forgalmat, felvette a láthatósági mellényt, bekapcsolta a vészvillogót, kihelyezte az elakadásjelző háromszöget és biztonságos helyre húzodott, akkor:

Segítségért, hívja a 188-at!

Miután az ügyfél vázolta a szituációt, ügyintézőnk megkezdi az ügyfél beazonosítását.

Fontos adatok, információk bekérdezése:

-Klubtat-e? Ha igen, akkor a tagsági számára lesz szükség.  A tagsági szám, a tagsági kártya első oldalán található  10 jegyű szám.

-Mi az autó rendszáma, illetve milyen a színe?

-Helyszín, ahol lerobbant az autóval.

-Mobilszám, amin elérjük a bajbajutottat.

-A hiba, probléma jellegének körülbelüli beazonosítása. Fontos, hogy minél pontosabban legyen megfogalmazva az esetleges hiba, hogy Sárga Angyalunk a lehető legfelkészültebben érkezhessen a helyszínre.

Az ügyintéző elindítja a Sárga Angyal-folyamatot. A diszpécser megnézi, hogy melyik Sárga Angyal van a legközelebb az esethez és azt útnak indítja a helyszínre.

(Az ügyfél, a beazonosítás végén megkapja a várható kiérkezési időt, amíg a segélyszolgálat megérkezik.)

A Sárga Angyal kiérkezik a helyszínre és azonosítja az ügyfelet. Majd felméri a problémát és megkísérli a helyszínen helyreállítani a problémát.

A helyszíni hibaelhárítás során a nemzetközi szabványoknak megfelelően nem teljeskörű gépkocsijavítás történik,  hanem olyan jellegű hibák feltárása és lehetőség szerinti elhárítása (pl. hideg indítás, akkumulátor csere, kerékcsere, izzócsere stb.), ami után legalább a legközelebbi szervizig eljuthat az autós. Félretankolás esetén környezetvédelmi szabályozás miatt csak a gépjármű elszállításában tudunk segíteni.

A széleskörű hibaelhárítási tevékenység során a Sárga Angyalok fődarabokat (fék, futómű stb.) nem bonthatnak meg, de a legfeljebb 30 perces munkaidőben igen sokféle meghibásodást tudnak elhárítani, természetesen kizárva azokat az eseteket, amikor gyári előírás és/vagy garancia tiltja a hibaelhárítást.

Ha a helyszínen nem tudjuk megjavítani járművét, akkor a Sárga Angyalunk ezt jelzi a diszpécsernek és az ügyéntézőnk ismét felveszi a kapcsolatot ügyféllel és intézi a szállítást. Ilyenkor a gépjárművet a legközelebbi vagy az autós által igényelt szervizbe szállítjuk.

Autómentő szolgálatunk szintén elérhető a 188-as segélyhívó számon a nap 24 órájában. A szállításban az Autóklub járművein kívül több száz szerződéses partner segíti az elakadt autósokat.

Partnerünkről fontosabb adatairól még a szállítás megkezdése előtt tájákoztatjuk ügyfeleinket: név, telefonszám, kiérkező gépjármű rendszáma. A megbízható szolgáltatás és az előre kalkulált szállítási díj, csak a mi partnereinken keresztül garantáltak! A félre értések elkerülése végett ne fogadjon el ismeretlen szállítótól semmilyen segítséget!

Autómentésre előrendelés útján is lehetőség van, így a járművet a megfelelő időpontban szállítják el munkatársaink az autós által megadott helyszínre. Szolgáltatásunk továbbá kiterjed a műszaki hibás, illetve sérült gépkocsik őrzött telephelyen történő tárolására is.

 

Ne feledje, ha bármi elakadás történne útközben, >>> RÁNK SZÁMÍTHAT!

188-as segélyhívószám a nap 24 órájában fogadja a belföldről érkező hívásokat, ahol munkatársaink gondoskodnak arról, hogy a lehető legrövidebb időn belül a Sárga Angyalok a helyszínre érkezzenek.

 

Élményekkel teli autózást és biztonságos megérkezést kíván a Magyar Autóklub.

 

2024.08.28.

További híreink