"A XXXIV. Mátrai Veteránautó Találkozó június 28.-án délután pénteken, a Mátrafüred és Gyöngyös között fekvő Károly Róbert Diákhotelbe történő megérkezés után kezdődött a KRESZ vetélkedővel. Másnap napsütéses időben, 34 veteránautó és 11 motorkerékpár az ügyességi verseny után Gyöngyös Fő téréről elrajtolt a Gyöngyöstarján-Gyöngyöspata-Lőrinci útvonalon a rali versenyre.
A 3 helyszínen szórakoztatató feladatokat kellett a vezetőknek teljesíteni, és utána érkeztek meg Hatvanba a Városháza előtti Kossuth térre, ahol az érdeklődők megcsodálhatták a veteránokat, köztük 12 db 68 évnél idősebbet, melyek közül a legidősebb az 1922-ben gyártott BUICK volt .A legnehezebb dolga Pálfy Mártonnak volt, az 1928-as évjáratú FORD A Modellnek csak 2 hengere működött, így a hegyes-dombos vidéken nagyszerű teljesítmény a táv teljesítése. Délután és az esti nem tervezett program viszont a szerelés és a hengerfej tömítés csere, jól sikerült, mert másnap a kategóriája 2. helyezettjeként vehette át a díjat az üzemképes Forddal. A versenyzők és kísérőik ebéd után megtekintették a Grassalkovich-kastélyban a Széchenyi Zsigmond Vadászati Múzeumot. A nap a hagyományoknak megfelelően, jó hangulatú zenés vacsora esttel záródott.
Vasárnap Gyöngyös város Fő terén került sor az eredmény hirdetésre, és a 7 különdíj átadására. A díjátadón azonban a legjobban a Magyar Autóklub szerepelt , mivel a jelen lévő segélyszolgálat 3 perc alatt megjavította a díj átvétele után nem induló 1958-as évjáratú Lincoln Continentalt A találkozó nemzetközi jellegére utal a kategóriájában nyertes szlovák Peter Grenda 1935-ös MG-jével.
A XXII. Mátrai Grand Prix győzelmet Adamkó Rudolf 1928.-as évjáratú BUICK-jával aratta."
Tóth Béla (Magyar Autóklub Oldtimer Szekció Képviselő tanácstag)