188

Klub

Telefonáljon ingyen akár az egész családjával!

Telefonáljon ingyen akár az egész családjával!

Tudta, hogy a Magyar Autóklub és a Telenor Magyarország együttműködésének köszönhetően lehetősége van új Telenor előfizetést és új készüléket rendelni? 

Csatlakozzon a Magyar Autóklub mobilflottájához és élvezze a kedvezményeket!

A mobilflottánkhoz való csatlakozással a rendkívül kedvező havidíjak mellett klubtagjaink ingyen beszélhetnek egymással akár hűségidő nélkül.

  •  A lakossági piaci árhoz képest jelentősen kedvezőbb havi és percdíjak

  •  Klubtagok között ingyenes telefonálás

  •  Nincs csatlakozási díj

  •  Másodperc alapú elszámolás

  •  Mobiltelefon választási lehetőség az előfizetés mellé

A leggyorsabb ügyintézés érdekében hívja a  +36 20 919 8816  telefonszámot és intézze sorban állás nélkül, telefonon a Magyar Autóklub mobilflottájához történő csatlakozását.

 

 

Magyar Autóklub tarifacsomagok

Flotta Flexi Basic

Hűség és készülék nélkül

1990 Ft

2 év hűséggel (készülékkel)

1618 Ft

11 hónap hűséggel (csak SIM)

1118 Ft

Lebeszélhetőség

flottán belül díjmentes

Percdíj

12 Ft

SMS díj

22 Ft

Adatjegy tartalom

nincs

 

Flotta Flexi Plus

Hűség és készülék nélkül

2990 Ft

2 év hűséggel (készülékkel)

2990 Ft

11 hónap hűséggel (csak SIM)

2490 Ft

Lebeszélhetőség

960 Ft (80 perc)

Percdíj

12 Ft

SMS díj

12 Ft

Adatjegy tartalom

500 MB

 

Flotta Flexi Pro

Hűség és készülék nélkül

6990 Ft

2 év hűséggel (készülékkel)

6271 Ft

11 hónap hűséggel (csak SIM)

5271 Ft

Lebeszélhetőség

korlátlan beszélgetés

Percdíj

12 Ft

SMS díj (50 db ingyenes belföldön)

22 Ft

Adatjegy tartalom

4GB + fleet chat

 

Másodperc alapú számlázás mindegyik csomag esetén!

A díjak elektronikus számlázással együtt érvényesek és bruttó összegeket tartalmaznak.

E-komfort nem teljesítésének díja: Basic/Plus tarifa: 300 Ft / Pro tarifa: 1000 Ft

 


 

Magyar Autóklub flottatájékoztató

Kérdések és válaszok a kedvezményes csomag igénybevételről, feltételeiről

 

A Magyar Autóklub és a Telenor együttműködésének köszönhetően Önnek, mint a Magyar Autóklub tagjának lehetősége van – akár családtagjaival együtt – kedvezményes mobiltelefon tarifacsomag igénybevételére.

 

 Miért jó ez Önnek? 

A nyilvánosan elérhető lakossági ajánlatokhoz képest extra kedvezményekre jogosít:

  • • csoporton belül ingyenes a beszélgetés

  • • alacsony percdíjakkal beszélhet minden időszakban

  • • kedvező árú adatcsomagokat vehet igénybe

  • • rendszeresen frissülő, akciós készüléklistánkból készüléket is választhat magának vagy családtagjainak

  • • Egy klubtag akár 5 db számot is behozhat a flottába, hogy ingyen beszélhessenek egymás között.

  • • Belépés után minden ügyintézést (készülékvásárlás, szolgáltatások megrendelése, módosítása, megszüntetése, adatok módosítása stb.) a klubtag közvetlenül intézhet, hiszen ő az Előfizető.

 

Gyakori kérdések

1. Ki veheti igénybe?

A kedvezményes előfizetési lehetőséggel minden Standard, Standard Társtag, Komfort, Ifjúsági, Oldtimer Prémium és „Régi kék” klubtagunk élhet.

 

2. Hogyan csatlakozhat a programhoz?

A leggyorsabb ügyintézés érdekében hívja a +36 20 919 8816 telefonszámot és intézze sorban állás nélkül, telefonon a Magyar Autóklub mobilflottájához történő csatlakozását.
 

3. Előzetesen hol érdeklődhet a kedvezményes tarifákról és készülékárakról?

A készülékárak ezen a linken érhetők el:  www.telenor.hu/mobiltelefon/arlista

Keresse a Flotta Flexi számlás előfizetésre jogosult ügyfelek részére szóló árlistát!

 

4. Mi az az e-komfort?

1. Az Előfizető az egy számlázási címe alá tartozó valamennyi előfizetése tekintetében Elektronikus számlát vesz igénybe

2. A számla kiegyenlítése a következő fizetési módok valamelyikével történik: 

    • - banki átutalás,

    • - csoportos beszedési megbízás,

    • - elektronikus felületen (pl. MyTelenor app) keresztül történő fizetés bankkártyával, 

    • - banki ATM-automatán keresztül történő befizetés 

    • - akár személyesen bármelyik Telenor üzletben

3. A számla kiegyenlítésére a számlán feltüntetett fizetési határidőig sor kerül. 

Az e-Komfort szolgáltatás nem teljesülése a Basic és Plus tarifa esetén 300 Ft a Pro tarifa esetén 1000 Ft extra díj kerül felszámolásra, amelyet a számládban e-komfort nem teljesítésének díjaként fog megtalálni.

 

5. Milyen dokumentumokkal kell rendelkeznie a belépéshez?

Az alábbi dokumentumok szükségesek a Magyar Autóklub tagságát igazoló tagsági kártya mellett:

A szerződéskötő érvényes személyi igazolványa, vagy Magyarországon kiállított új típusú vezetői engedélye (kártya), vagy érvényes útlevele + Lakcímkártya

 

6. Lehet-e más a számlafizető?

Egy Előfizető hívószámaihoz más-más Számlafizető és számlázási cím is megadható.

 

7. Hány darab előfizetést vásárolhat?

Minden, arra jogosult tag legfeljebb 5 db új előfizetést vásárolhat. A 5 db előfizetésből maximum 1 db lehet már meglévő, Telenor havidíjas előfizetés. A többinek új, vagy más szolgáltatótól számhordozott előfizetésnek kell lennie.

 

8. Ingyen hívhatja-e a családtagjait, akiket a csomagba beléptetett?

Igen. A flotta tagjai egymás között ingyen beszélnek.

 

9. Akár már most is rendelhet új előfizetést és új készüléket?

Igen, természetesen. Sorban állás nélkül, telefonon is igényelheti a következő telefonszámon: +36 20 919 8816  vagy személyesen, a Telenor üzleteiben is tud ügyet intézni.

 

10. Más szolgáltatótól való számhordozással kapcsolatban van valami feltétel?

A behozni kívánt új számok a szerződő klubtag nevén kell, hogy legyenek.

Lényeges feltétel még, hogy a jelenlegi szolgáltatónál szereplő adatok naprakészek legyenek, illetve az Előfizető nevén nem lehet 30 napnál régebben lejárt számlatartozás. Amennyiben valamely hordozni kívánt számon hűség van más szolgáltatónál (tarifahűség/készülékhűség/szolgáltatáshűség), és megkezdjük a számhordozást, akkor az már visszafordíthatatlan folyamat, kötbért fog kiterhelni az előző szolgáltató. Ezért kérjük, a kötbérnek mindenképp nézzen utána!

 

11. Mi a számhordozás (más Szolgáltatótól való számáthozatal) folyamata?

Új előfizetés esetén:

Az adatai megadása után a háttérben megtörténik az új előfizetés létrehozása. A szerződés átvételekor kapja kézhez az új SIM kártyát, melyet az első havidíj (mely a 4. számlázás során jóváíródik) ellenében vehet át.

 

Meglévő Telenoros szám migrálása esetén:

Az adatai megadása után a háttérben megtörténik a migráció, melyről sms-ben értesül, ettől kezdve él az új tarifa. A megrendelt mobilnet aktiválódása 72 óra alatt történik meg, ezért rövid ideig szünetelhet a szolgáltatás.

 

Szolgáltatóváltás esetén:

1. Fontos, hogy számhordozásnál karakterre pontosan ugyanazokat az adatokat adja meg (személyi igazolványával megegyező), mint ami az előző szolgáltatónál van, ugyanis, ha valami nem egyezik, a hordozás meghiúsul! Érdemes lehet ezért akár felkeresni a régi szolgáltatót és adatellenőrzést kérni (adat változás pl.: személyi igazolvány számváltozás, névváltozás, lakcímváltozás miatt).

2. Csak a szerződő klubtag nevén lévő előfizetéseket lehet hordozni (ha nem az ő nevén van, előtte az adott szolgáltatónál át kell íratni az övére).

3. A Telenor központilag elvégzi a hordozást. Egy új SIM kártyát kap egy ideiglenes, 20-as hívószámmal, de már az új tarifával. A beállított és az Önnel leegyeztetett időpontban, munkanapon 20 és 24 óra között az ideiglenes szám automatikusan lecserélődik a hordozott számodra. Így a kedvezményes tarifát rögtön tudja használni, és a régi száma is megmarad.

Az alábbi esetekben nem tudja áthordozni más szolgáltatótól a számát:

  • az adatok helytelenek, illetve nem egyeznek a másik szolgáltatónál megadottakkal

  • az előfizetőnek számlatartozása van (bármely szolgáltatónál).

4. Elutasított számhordozás esetén a számcsere nem történik meg, erről sms értesítést kap.

Ilyenkor az átadó szolgáltatónál az adatokat le kell ellenőriztetni, az esetleges tartozást rendezni, majd ennek megtörténtét jelezni a Telenornak, és újraindítjuk a számhordozást.

5. FONTOS, hogy rendelkezzen Telenoros vagy kártyafüggetlen telefonkészülékkel! A Telenoros SIM kártya más szolgáltatók hálózatfüggő készülékeivel nem fog működni.

Amennyiben nincs, vagy cserélni szeretné meglévő készüléked, kedvezményesen van lehetősége rendelni telefont a hívószámához! Ebben az esetben kollégáink ezt az új SIM kártyával és a szerződéssel együtt szállítják ki.

 

Átvétel / használat

A megrendelt készülékek árát, illetve az első havidíjat, (ami számlázásnál jóváíródik) a kiszállási helyszínen kell kifizetni! Amennyiben kérdése vagy problémája merülne fel, a helyszínen rendelkezésre állnak a Telenoros kollégák a tájékoztatásban és ügyintézésben.

A szerződéskötést követően a szerződő klubtag és a számlafizető teljes jogú előfizetője a hívószámainak, el tud járni azokkal kapcsolatosan bármelyik Telenor Üzletben, vagy a 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton (ehhez szükséges az ún. kártyaszintű jelszó).

 

2021.11.11.

További híreink