Tudta, hogy a Magyar Autóklub és a Telenor Magyarország együttműködésének köszönhetően lehetősége van új Telenor előfizetést és új készüléket rendelni?
Csatlakozzon a Magyar Autóklub mobilflottájához és élvezze a kedvezményeket!
A mobilflottánkhoz való csatlakozással a rendkívül kedvező havidíjak mellett klubtagjaink ingyen beszélhetnek egymással akár hűségidő nélkül.
-
✓ A lakossági piaci árhoz képest jelentősen kedvezőbb havi és percdíjak
-
✓ Klubtagok között ingyenes telefonálás
-
✓ Nincs csatlakozási díj
-
✓ Másodperc alapú elszámolás
-
✓ Mobiltelefon választási lehetőség az előfizetés mellé
A leggyorsabb ügyintézés érdekében hívja a +36 20 919 8816 telefonszámot és intézze sorban állás nélkül, telefonon a Magyar Autóklub mobilflottájához történő csatlakozását.
Magyar Autóklub tarifacsomagok
Flotta Flexi Basic |
|
Hűség és készülék nélkül |
1990 Ft |
2 év hűséggel (készülékkel) |
1618 Ft |
11 hónap hűséggel (csak SIM) |
1118 Ft |
Lebeszélhetőség |
flottán belül díjmentes |
Percdíj |
12 Ft |
SMS díj |
22 Ft |
Adatjegy tartalom |
nincs |
Flotta Flexi Plus |
|
Hűség és készülék nélkül |
2990 Ft |
2 év hűséggel (készülékkel) |
2990 Ft |
11 hónap hűséggel (csak SIM) |
2490 Ft |
Lebeszélhetőség |
960 Ft (80 perc) |
Percdíj |
12 Ft |
SMS díj |
12 Ft |
Adatjegy tartalom |
500 MB |
Flotta Flexi Pro |
|
Hűség és készülék nélkül |
6990 Ft |
2 év hűséggel (készülékkel) |
6271 Ft |
11 hónap hűséggel (csak SIM) |
5271 Ft |
Lebeszélhetőség |
korlátlan beszélgetés |
Percdíj |
12 Ft |
SMS díj (50 db ingyenes belföldön) |
22 Ft |
Adatjegy tartalom |
4GB + fleet chat |
Másodperc alapú számlázás mindegyik csomag esetén!
A díjak elektronikus számlázással együtt érvényesek és bruttó összegeket tartalmaznak.
E-komfort nem teljesítésének díja: Basic/Plus tarifa: 300 Ft / Pro tarifa: 1000 Ft
Magyar Autóklub flottatájékoztató
Kérdések és válaszok a kedvezményes csomag igénybevételről, feltételeiről
A Magyar Autóklub és a Telenor együttműködésének köszönhetően Önnek, mint a Magyar Autóklub tagjának lehetősége van – akár családtagjaival együtt – kedvezményes mobiltelefon tarifacsomag igénybevételére.
Miért jó ez Önnek?
A nyilvánosan elérhető lakossági ajánlatokhoz képest extra kedvezményekre jogosít:
-
• csoporton belül ingyenes a beszélgetés
-
• alacsony percdíjakkal beszélhet minden időszakban
-
• kedvező árú adatcsomagokat vehet igénybe
-
• rendszeresen frissülő, akciós készüléklistánkból készüléket is választhat magának vagy családtagjainak
-
• Egy klubtag akár 5 db számot is behozhat a flottába, hogy ingyen beszélhessenek egymás között.
-
• Belépés után minden ügyintézést (készülékvásárlás, szolgáltatások megrendelése, módosítása, megszüntetése, adatok módosítása stb.) a klubtag közvetlenül intézhet, hiszen ő az Előfizető.
Gyakori kérdések
1. Ki veheti igénybe?
A kedvezményes előfizetési lehetőséggel minden Standard, Standard Társtag, Komfort, Ifjúsági, Oldtimer Prémium és „Régi kék” klubtagunk élhet.
2. Hogyan csatlakozhat a programhoz?
A leggyorsabb ügyintézés érdekében hívja a +36 20 919 8816 telefonszámot és intézze sorban állás nélkül, telefonon a Magyar Autóklub mobilflottájához történő csatlakozását.
3. Előzetesen hol érdeklődhet a kedvezményes tarifákról és készülékárakról?
A készülékárak ezen a linken érhetők el: www.telenor.hu/mobiltelefon/arlista
Keresse a Flotta Flexi számlás előfizetésre jogosult ügyfelek részére szóló árlistát!
4. Mi az az e-komfort?
1. Az Előfizető az egy számlázási címe alá tartozó valamennyi előfizetése tekintetében Elektronikus számlát vesz igénybe
2. A számla kiegyenlítése a következő fizetési módok valamelyikével történik:
-
-
- banki átutalás,
-
- csoportos beszedési megbízás,
-
- elektronikus felületen (pl. MyTelenor app) keresztül történő fizetés bankkártyával,
-
- banki ATM-automatán keresztül történő befizetés
-
- akár személyesen bármelyik Telenor üzletben
-
3. A számla kiegyenlítésére a számlán feltüntetett fizetési határidőig sor kerül.
Az e-Komfort szolgáltatás nem teljesülése a Basic és Plus tarifa esetén 300 Ft a Pro tarifa esetén 1000 Ft extra díj kerül felszámolásra, amelyet a számládban e-komfort nem teljesítésének díjaként fog megtalálni.
5. Milyen dokumentumokkal kell rendelkeznie a belépéshez?
Az alábbi dokumentumok szükségesek a Magyar Autóklub tagságát igazoló tagsági kártya mellett:
A szerződéskötő érvényes személyi igazolványa, vagy Magyarországon kiállított új típusú vezetői engedélye (kártya), vagy érvényes útlevele + Lakcímkártya
6. Lehet-e más a számlafizető?
Egy Előfizető hívószámaihoz más-más Számlafizető és számlázási cím is megadható.
7. Hány darab előfizetést vásárolhat?
Minden, arra jogosult tag legfeljebb 5 db új előfizetést vásárolhat. A 5 db előfizetésből maximum 1 db lehet már meglévő, Telenor havidíjas előfizetés. A többinek új, vagy más szolgáltatótól számhordozott előfizetésnek kell lennie.
8. Ingyen hívhatja-e a családtagjait, akiket a csomagba beléptetett?
Igen. A flotta tagjai egymás között ingyen beszélnek.
9. Akár már most is rendelhet új előfizetést és új készüléket?
Igen, természetesen. Sorban állás nélkül, telefonon is igényelheti a következő telefonszámon: +36 20 919 8816 vagy személyesen, a Telenor üzleteiben is tud ügyet intézni.
10. Más szolgáltatótól való számhordozással kapcsolatban van valami feltétel?
A behozni kívánt új számok a szerződő klubtag nevén kell, hogy legyenek.
Lényeges feltétel még, hogy a jelenlegi szolgáltatónál szereplő adatok naprakészek legyenek, illetve az Előfizető nevén nem lehet 30 napnál régebben lejárt számlatartozás. Amennyiben valamely hordozni kívánt számon hűség van más szolgáltatónál (tarifahűség/készülékhűség/szolgáltatáshűség), és megkezdjük a számhordozást, akkor az már visszafordíthatatlan folyamat, kötbért fog kiterhelni az előző szolgáltató. Ezért kérjük, a kötbérnek mindenképp nézzen utána!
11. Mi a számhordozás (más Szolgáltatótól való számáthozatal) folyamata?
Új előfizetés esetén:
Az adatai megadása után a háttérben megtörténik az új előfizetés létrehozása. A szerződés átvételekor kapja kézhez az új SIM kártyát, melyet az első havidíj (mely a 4. számlázás során jóváíródik) ellenében vehet át.
Meglévő Telenoros szám migrálása esetén:
Az adatai megadása után a háttérben megtörténik a migráció, melyről sms-ben értesül, ettől kezdve él az új tarifa. A megrendelt mobilnet aktiválódása 72 óra alatt történik meg, ezért rövid ideig szünetelhet a szolgáltatás.
Szolgáltatóváltás esetén:
1. Fontos, hogy számhordozásnál karakterre pontosan ugyanazokat az adatokat adja meg (személyi igazolványával megegyező), mint ami az előző szolgáltatónál van, ugyanis, ha valami nem egyezik, a hordozás meghiúsul! Érdemes lehet ezért akár felkeresni a régi szolgáltatót és adatellenőrzést kérni (adat változás pl.: személyi igazolvány számváltozás, névváltozás, lakcímváltozás miatt).
2. Csak a szerződő klubtag nevén lévő előfizetéseket lehet hordozni (ha nem az ő nevén van, előtte az adott szolgáltatónál át kell íratni az övére).
3. A Telenor központilag elvégzi a hordozást. Egy új SIM kártyát kap egy ideiglenes, 20-as hívószámmal, de már az új tarifával. A beállított és az Önnel leegyeztetett időpontban, munkanapon 20 és 24 óra között az ideiglenes szám automatikusan lecserélődik a hordozott számodra. Így a kedvezményes tarifát rögtön tudja használni, és a régi száma is megmarad.
Az alábbi esetekben nem tudja áthordozni más szolgáltatótól a számát:
-
az adatok helytelenek, illetve nem egyeznek a másik szolgáltatónál megadottakkal
-
az előfizetőnek számlatartozása van (bármely szolgáltatónál).
4. Elutasított számhordozás esetén a számcsere nem történik meg, erről sms értesítést kap.
Ilyenkor az átadó szolgáltatónál az adatokat le kell ellenőriztetni, az esetleges tartozást rendezni, majd ennek megtörténtét jelezni a Telenornak, és újraindítjuk a számhordozást.
5. FONTOS, hogy rendelkezzen Telenoros vagy kártyafüggetlen telefonkészülékkel! A Telenoros SIM kártya más szolgáltatók hálózatfüggő készülékeivel nem fog működni.
Amennyiben nincs, vagy cserélni szeretné meglévő készüléked, kedvezményesen van lehetősége rendelni telefont a hívószámához! Ebben az esetben kollégáink ezt az új SIM kártyával és a szerződéssel együtt szállítják ki.
Átvétel / használat
A megrendelt készülékek árát, illetve az első havidíjat, (ami számlázásnál jóváíródik) a kiszállási helyszínen kell kifizetni! Amennyiben kérdése vagy problémája merülne fel, a helyszínen rendelkezésre állnak a Telenoros kollégák a tájékoztatásban és ügyintézésben.
A szerződéskötést követően a szerződő klubtag és a számlafizető teljes jogú előfizetője a hívószámainak, el tud járni azokkal kapcsolatosan bármelyik Telenor Üzletben, vagy a 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton (ehhez szükséges az ún. kártyaszintű jelszó).
2021.11.11.