Miért jó ez nekem?
A flotta program a nyilvánosan elérhető lakossági ajánlatokhoz képest extra kedvezményekre jogosít:
- - csoporton belül és a Magyar Autóklub céges előfizetésekkel is ingyenes beszélgetés,
- - alacsony percdíjak,
- - kedvező adatcsomagok,
- - rendszeresen frissülő, akciós készüléklista elérése.
Minden olyan egyéb szolgáltatás elérhető, ami a céges telefonokon letiltott, pl.: roaming, DEEZER (online zene), myTV, stb.
Egy klubtag 1+4 db számot behozhat a flottába, hogy ingyen beszélhessenek egymás között.
Belépés után minden ügyintézést (készülékvásárlás, szolgáltatások megrendelése, módosítása, megszüntetése, adatok módosítása…) a klubtag közvetlenül intézhet, hiszen ő az Előfizető.
Ki veheti igénybe?
A kedvezményes előfizetési lehetőséggel minden Standard, Standard Társtag, Komfort, Ifjúsági, Oldtimer Prémium és „Régi kék” klubtagunk élhet.
Egy tagság mellé 1+4 db kedvezményes előfizetés igényelhető. Az összesen 5 kedvezményes előfizetésből maximum 1 db lehet meglévő Yettel havidíjas előfizetés vagy pre-paid kártya, a többinek új vagy számhordozott előfizetésnek kell lennie.
Hogyan csatlakozhatok a programhoz?
Elegendő a Magyar Autóklub által kiállított tagsági kártya bemutatása a Yettel bármelyik üzletében! A tagsági kártya bemutatásával a Yettel üzletekben az ügyintézők azonosítani tudják, hogy kik a Magyar Autóklub tagjai és részletes tájékoztatást nyújtanak a Magyar Autóklub tagjai számára kialakított kedvezményes tarifákról.
Előzetesen hol érdeklődhetek a kedvezményes tarifákról és készülékárakról?
A készülékárak az alábbi linken érhetők el: KÉSZÜLÉKEK
A listában keresse a Flotta Flexi számlás előfizetésre jogosult ügyfelek részére szóló árlistát!
Készülék vásárlása esetén 2 év hűséget kell vállalni.
Milyen dokumentumokkal kell rendelkeznem a belépéshez?
Az alábbi dokumentumok szükségesek:
- - a szerződéskötő érvényes személyi igazolványa, vagy Magyarországon kiállított új típusú vezetői engedélye (kártya), vagy érvényes útlevele
- - lakcímkártya
- - Magyar Autóklub tagságát igazoló kártya
Az átírás után kell-e bármilyen számlát fizetnem még a régi szolgáltatással kapcsolatban (Yetteles előfizetés esetében)?
Az átírás után kiállításra kerül egy végső, lezáró számla, melyet szintén be kell fizetni határidőre.
Lehet-e más a számlafizető?
Egy Előfizető hívószámaihoz más-más Számlafizető és számlázási cím is megadható.
Hány darab előfizetést vásárolhatok az új programban?
Minden, arra jogosult tag legfeljebb 5 db új előfizetést vásárolhat.
Ingyen hívhatom-e a családtagjaimat, akik a csomagba beléptek?
Igen. A flotta tagjai egymás között ingyen beszélnek.
Akár már most is rendelhetek új előfizetést és új készüléket?
Igen, természetesen.
Látogasson el bármelyik Yettel üzletbe, mutassa be a Magyar Autóklub tagsági kártyáját, és a Yettel munkatársai készséggel segítenek az előfizetés megkötésében és a készülékvásárlásban.
Más szolgáltatótól való számhordozással kapcsolatban van bármi feltétel?
A behozni kívánt új szám a szerződő klubtag nevén kell, hogy legyen.
Lényeges feltétel még, hogy ne legyen az előfizetésen hűség sem, illetve az Előfizető nevén hátramaradt tartozás. Amennyiben a számon hűség van más szolgáltatónál (tarifahűség/készülékhűség/szolgáltatáshűség), és megkezdjük a számhordozást, akkor az már visszafordíthatatlan folyamat, kötbért fog kiterhelni az előző szolgáltató. Ezért kérjük, a kötbérnek mindenképp nézzen utána!
Az alábbi esetekben nem tudja áthordozni más szolgáltatótól a számot:
- az adatok helytelenek, illetve nem egyeznek a másik szolgáltatónál megadottakkal
- az előfizetőnek számlatartozása van (bármely szolgáltatónál).
Ilyenkor az átadó szolgáltatónál az adatokat le kell ellenőriztetni, az esetleges tartozást rendezni, majd ennek megtörténtét jelezni a Yettelnek, és indítják a hordozást.
Mikortól lesz mobilnetem?
Az új mobilinternet csomag 96 órán belül, számlazárással aktiválódik. Ha sürgősen szükség van az adatcsomagra, van lehetőség azonnalival rendelni, azonban ennél a szolgáltatásnál nincs tört havi számlázás, tehát már 1 napért is az egész havi díjat ki kell fizetni.
Mi a számhordozás (más Szolgáltatótól való számáthozatal) folyamata?
Új előfizetés esetén:
Az adatai megadása után a háttérben megtörténik az új előfizetés létrehozása. A szerződés átvételekor kapja kézhez az új SIM kártyát, melyet az első havidíj (mely a 4. számlázás során jóváíródik) ellenében vehet át.
Meglévő Yetteles szám migrálása esetén:
Az adatai megadása után a háttérben megtörténik a migráció, melyről sms-ben értesül, ettől kezdve él az új tarifa. A megrendelt mobilnet aktiválódása 72 óra alatt történik meg, ezért rövid ideig szünetelhet a szolgáltatás.
Szolgáltatóváltás esetén:
Az adatai megadása után a háttérben megtörténik a migráció, melyről sms-ben értesül, ettől kezdve él az új tarifa. A megrendelt mobilnet aktiválódása 72 óra alatt történik meg, ezért rövid ideig szünetelhet a szolgáltatás.
- Fontos, hogy számhordozásnál karakterre pontosan ugyanazokat az adatokat adja meg (személyi igazolvánnyal megegyező), mint ami az előző szolgáltatónál van, ugyanis ha valami nem egyezik, a hordozás meghiúsul! Érdemes lehet ezért akár felkeresni a régi szolgáltatót és adatellenőrzést kérni (adat változás pl.: Személyi igazolvány szám változás, névváltozás, lakcímváltozás miatt).
- Csak a szerződő nevén lévő előfizetéseket lehet hordozni (ha nem az ő nevén van, előtte az adott szolgáltatónál át kell íratni az övére).
- A Yettel központilag elvégzi a hordozást. Egy új SIM kártyát kap egy ideiglenes, 20-as hívószámmal, de már az új tarifával. A beállított és Önnel leegyeztetett időpontban, munkanapon 20 és 24 óra között az ideiglenes szám automatikusan lecserélődik a hordozott számra. Így a kedvezményes tarifát rögtön tudja használni, és a régi száma is megmarad.
Az alábbi esetekben nem tudja áthordozni más szolgáltatótól a számot:
- az adatok helytelenek, illetve nem egyeznek a másik szolgáltatónál megadottakkal
- az előfizetőnek számlatartozása van (bármely szolgáltatónál).
- Elutasított számhordozás esetén a számcsere nem történik meg, erről sms értesítést kap.
Ilyenkor az átadó szolgáltatónál az adatokat le kell ellenőriztetni, az esetleges tartozást rendezni, majd ennek megtörténtét jelezni a Yettelnek, és indítják a hordozást (ráhordozás).
- FONTOS, hogy rendelkezzen Yetteles vagy kártyafüggetlen telefonkészülékkel! A Yetteles SIM kártya más szolgáltatók hálózatfüggő készülékeivel nem fog működni.
Amennyiben nincs, vagy cserélni szeretné meglévő készülékét, a kedvezményes árlistáról van lehetősége rendelni telefont a hívószámhoz! Ebben az esetben kollégáink ezt az új SIM kártyával és a szerződéssel együtt szállítják ki.
Mi a teendő akkor, ha másik szolgáltatónál voltam eddig és nem független a készülékem?
A hűségidő lejárta után, ha kérjük, a szolgáltatónk függetleníti, kikódolja a moblitelefont. Bátran érdeklődjön régi szolgáltatójánál!