188

Kedvezmények

Csatlakozzon a Magyar Autóklub mobilflottájához!

A mobilflottánkhoz való csatlakozással a rendkívül kedvező havidíjak mellett klubtagjaink ingyen beszélhetnek egymással akár hűségidő nélkül.

  • A lakossági piaci árhoz képest jelentősen kedvezőbb havi és percdíjak
  • Klubtagok között ingyenes telefonálás
  • Nincs csatlakozási díj
  • Másodperc alapú elszámolás
  • Mobiltelefon választási lehetőség az előfizetés mellé
Csatlakozzon mobilflottánkhoz!

Telefonáljon ingyen az egész családjával!

Minden Klubtagunknak lehetősége van 1+4 kedvezményes előfizetést váltani mobilflottánkban. Az 5 kedvezményes előfizetésből maximum 1 db lehet meglévő Yettel havi díjas előfizetés vagy pre-paid kártya, a többinek új vagy számhordozott előfizetésnek kell lennie.
A kedvezményes előfizetési lehetőséggel minden Standard, Standard Társtag, Komfort, Ifjúsági, Oldtimer Prémium és „Régi kék” klubtagunk élhet.

A részletekért jelentkezzen be honlapunkon saját profiloldalára a Belépés gombra kattintva, majd a baloldali menüpontok közül válassza a Mobilflotta elnevezésűt, és válassza ki az Ön igényeinek megfelelő tarifacsomagot!

FLOTTA KISOKOS

Miért jó ez nekem?

A flotta program a nyilvánosan elérhető lakossági ajánlatokhoz képest extra kedvezményekre jogosít:

  • - csoporton belül és a Magyar Autóklub céges előfizetésekkel is ingyenes beszélgetés,
  • - alacsony percdíjak,
  • - kedvező adatcsomagok,
  • - rendszeresen frissülő, akciós készüléklista elérése.

Minden olyan egyéb szolgáltatás elérhető, ami a céges telefonokon letiltott, pl.: roaming, DEEZER (online zene), myTV, stb.

Egy klubtag 1+4 db számot behozhat a flottába, hogy ingyen beszélhessenek egymás között.

Belépés után minden ügyintézést (készülékvásárlás, szolgáltatások megrendelése, módosítása, megszüntetése, adatok módosítása…) a klubtag közvetlenül intézhet, hiszen ő az Előfizető.

Ki veheti igénybe?

A kedvezményes előfizetési lehetőséggel minden Standard, Standard Társtag, Komfort, Ifjúsági, Oldtimer Prémium és „Régi kék” klubtagunk élhet.

Egy tagság mellé 1+4 db kedvezményes előfizetés igényelhető. Az összesen 5 kedvezményes előfizetésből maximum 1 db lehet meglévő Yettel havidíjas előfizetés vagy pre-paid kártya, a többinek új vagy számhordozott előfizetésnek kell lennie.

Hogyan csatlakozhatok a programhoz?

Elegendő a Magyar Autóklub által kiállított tagsági kártya bemutatása a Yettel bármelyik üzletében! A tagsági kártya bemutatásával a Yettel üzletekben az ügyintézők azonosítani tudják, hogy kik a Magyar Autóklub tagjai és részletes tájékoztatást nyújtanak a Magyar Autóklub tagjai számára kialakított kedvezményes tarifákról.

Előzetesen hol érdeklődhetek a kedvezményes tarifákról és készülékárakról?

A készülékárak az alábbi linken érhetők el:  KÉSZÜLÉKEK 

A listában keresse a Flotta Flexi számlás előfizetésre jogosult ügyfelek részére szóló árlistát!

Készülék vásárlása esetén 2 év hűséget kell vállalni.

Milyen dokumentumokkal kell rendelkeznem a belépéshez?

Az alábbi dokumentumok szükségesek:

  • - a szerződéskötő érvényes személyi igazolványa, vagy Magyarországon kiállított új típusú vezetői engedélye (kártya), vagy érvényes útlevele
  • - lakcímkártya
  • - Magyar Autóklub tagságát igazoló kártya

Az átírás után kell-e bármilyen számlát fizetnem még a régi szolgáltatással kapcsolatban (Yetteles előfizetés esetében)?

Az átírás után kiállításra kerül egy végső, lezáró számla, melyet szintén be kell fizetni határidőre.

Lehet-e más a számlafizető?

Egy Előfizető hívószámaihoz más-más Számlafizető és számlázási cím is megadható.

Hány darab előfizetést vásárolhatok az új programban?

Minden, arra jogosult tag legfeljebb 5 db új előfizetést vásárolhat.

Ingyen hívhatom-e a családtagjaimat, akik a csomagba beléptek?

Igen. A flotta tagjai egymás között ingyen beszélnek.

Akár már most is rendelhetek új előfizetést és új készüléket?

Igen, természetesen.
Látogasson el bármelyik Yettel üzletbe, mutassa be a Magyar Autóklub tagsági kártyáját, és a Yettel munkatársai készséggel segítenek az előfizetés megkötésében és a készülékvásárlásban.

Más szolgáltatótól való számhordozással kapcsolatban van bármi feltétel?

A behozni kívánt új szám a szerződő klubtag nevén kell, hogy legyen.

Lényeges feltétel még, hogy ne legyen az előfizetésen hűség sem, illetve az Előfizető nevén hátramaradt tartozás. Amennyiben a számon hűség van más szolgáltatónál (tarifahűség/készülékhűség/szolgáltatáshűség), és megkezdjük a számhordozást, akkor az már visszafordíthatatlan folyamat, kötbért fog kiterhelni az előző szolgáltató. Ezért kérjük, a kötbérnek mindenképp nézzen utána!

Az alábbi esetekben nem tudja áthordozni más szolgáltatótól a számot:

  • az adatok helytelenek, illetve nem egyeznek a másik szolgáltatónál megadottakkal
  • az előfizetőnek számlatartozása van (bármely szolgáltatónál).

Ilyenkor az átadó szolgáltatónál az adatokat le kell ellenőriztetni, az esetleges tartozást rendezni, majd ennek megtörténtét jelezni a Yettelnek, és indítják a hordozást.

Mikortól lesz mobilnetem?

Az új mobilinternet csomag 96 órán belül, számlazárással aktiválódik. Ha sürgősen szükség van az adatcsomagra, van lehetőség azonnalival rendelni, azonban ennél a szolgáltatásnál nincs tört havi számlázás, tehát már 1 napért is az egész havi díjat ki kell fizetni.

Mi a számhordozás (más Szolgáltatótól való számáthozatal) folyamata?

Új előfizetés esetén:
Az adatai megadása után a háttérben megtörténik az új előfizetés létrehozása. A szerződés átvételekor kapja kézhez az új SIM kártyát, melyet az első havidíj (mely a 4. számlázás során jóváíródik) ellenében vehet át.

Meglévő Yetteles szám migrálása esetén:
Az adatai megadása után a háttérben megtörténik a migráció, melyről sms-ben értesül, ettől kezdve él az új tarifa. A megrendelt mobilnet aktiválódása 72 óra alatt történik meg, ezért rövid ideig szünetelhet a szolgáltatás.

Szolgáltatóváltás esetén:
Az adatai megadása után a háttérben megtörténik a migráció, melyről sms-ben értesül, ettől kezdve él az új tarifa. A megrendelt mobilnet aktiválódása 72 óra alatt történik meg, ezért rövid ideig szünetelhet a szolgáltatás.

  1. Fontos, hogy számhordozásnál karakterre pontosan ugyanazokat az adatokat adja meg (személyi igazolvánnyal megegyező), mint ami az előző szolgáltatónál van, ugyanis ha valami nem egyezik, a hordozás meghiúsul! Érdemes lehet ezért akár felkeresni a régi szolgáltatót és adatellenőrzést kérni (adat változás pl.: Személyi igazolvány szám változás, névváltozás, lakcímváltozás miatt).
  2. Csak a szerződő nevén lévő előfizetéseket lehet hordozni (ha nem az ő nevén van, előtte az adott szolgáltatónál át kell íratni az övére).
  3. A Yettel központilag elvégzi a hordozást. Egy új SIM kártyát kap egy ideiglenes, 20-as hívószámmal, de már az új tarifával. A beállított és Önnel leegyeztetett időpontban, munkanapon 20 és 24 óra között az ideiglenes szám automatikusan lecserélődik a hordozott számra. Így a kedvezményes tarifát rögtön tudja használni, és a régi száma is megmarad.
    Az alábbi esetekben nem tudja áthordozni más szolgáltatótól a számot:
    • az adatok helytelenek, illetve nem egyeznek a másik szolgáltatónál megadottakkal
    • az előfizetőnek számlatartozása van (bármely szolgáltatónál).
  4. Elutasított számhordozás esetén a számcsere nem történik meg, erről sms értesítést kap.
    Ilyenkor az átadó szolgáltatónál az adatokat le kell ellenőriztetni, az esetleges tartozást rendezni, majd ennek megtörténtét jelezni a Yettelnek, és indítják a hordozást (ráhordozás).
  5. FONTOS, hogy rendelkezzen Yetteles vagy kártyafüggetlen telefonkészülékkel! A Yetteles SIM kártya más szolgáltatók hálózatfüggő készülékeivel nem fog működni.
    Amennyiben nincs, vagy cserélni szeretné meglévő készülékét, a kedvezményes árlistáról van lehetősége rendelni telefont a hívószámhoz! Ebben az esetben kollégáink ezt az új SIM kártyával és a szerződéssel együtt szállítják ki.

Mi a teendő akkor, ha másik szolgáltatónál voltam eddig és nem független a készülékem?

A hűségidő lejárta után, ha kérjük, a szolgáltatónk függetleníti, kikódolja a moblitelefont. Bátran érdeklődjön régi szolgáltatójánál!

A készülékárak ezen a linken érhetők el: www.yettel.hu/mobiltelefon/arlista

Keresse a Flotta Flexi számlás előfizetésre jogosult ügyfelek részére szóló árlistát!